torsdag 5 juli 2012

Bloggar och bloggare!

Idag sitter jag och letar och läser många vackra, intressant, roliga och inspirerande bloggar. Eftersom projektet  kretsar kring människors intresse för historia och kulturarv vill jag komma i kontakt med bloggare som berör detta på olika sätt. Handarbete, vintage kläder, syltning och saftning, husmoderligheter, livet på landet och gamla prylar, allt det som projektet handlar om.

Har du en blogg där du skriver om det som projektet handlar om, hör av dig till mig!
Jag kommer gärna i kontakt med så många som möjligt, även om du bara tipsar mig om din blogg eller om du har tid att svara på en frågelista.


7 kommentarer:

  1. Vet inte om något blev fel men det var bara tre frågor sen var det slut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det var rätt, undersökningen består endast av tre frågor.
      Tack för hjälpen!

      Elin

      Radera
  2. Vad kul - härligt initiativ! Kolla gärna in yarnland! Lycka till! Hälsningar A och L

    SvaraRadera
  3. Kanske jag har något som intresserar dig?

    SvaraRadera
  4. Hej Jag skulle kanske också kunna bidra? Hoppar in på enkäten direkt

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag driver en blogg där jag mestadels visar vad jag slöjdar. Jag syr kläder i gammaldags stil med folklig inspiration. Jag syr även folkdräkter, stickar och virkar Jag samlar även på gamla saker och gamla plagg och skulle gärna hjälpa dig i ditt projekt. Kolla in min blogg på: www.malinbohm.se/blogg

    Vänliga hälsningar,
    Malin

    SvaraRadera
  6. Vilket otroligt intressant projekt! Vi och vår blogg är gärna med om vi behövs - vi lagar mat och syltar och saftar även en del.
    Hälsningar Amanda
    okottslig@gmail.com

    SvaraRadera