måndag 10 september 2012

Nu börjar det på riktigt

Idag börjar jag min praktik på heltid. Från och med nu kommer jag arbeta med projektet på heltid fram till och med november. Jag tjuvstartade dock förra söndagen med att vara ute på Ballingstorp där det arrangerades skymningsafton med tema Gränser. I den vackra miljön fick besökarna en resa för alla sinnen bland troll, vättar, körsång, lokal mat, cyklister från 20-talet och mycket mer.


Det ska bli himla kul, intressant och spännande att äntligen få ägna sig åt detta projekt på heltid. Dagen idag har förutom en trevlig lunch med kollegorna bestått av planering och sammanställning av det jag gjort hittills.Imorgon väntar bland annat kretsmöte och en workshop kring unga i hembygdsrörelsen. Det ska bli spännande att träffa föreningarna och höra deras tankar i ämnet!

Min arbetsplats med utsikt över Skåne,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar